pomysly i inspiracja · porzadki i organizacja

PROJEKT MINIMLIZM : POZBYWANIE SIĘ CZASOPISM

( Ten post jest z 28/02/2016 )

Dzisiaj krótki  post o pozbywaniu się  starych pism kobiecych. Zawsze lubiłam  zbierać czasopisma dla pań. Nie robiłam  tego jednak tylko dla zwykłego  kolekcjonowania, ale po to, by powycinać z nich wszystkie piękne, inspirujące  i ciekawe zdjęcia  i ewentualnie zachować  kilka dobrych artykułów. Problem w tym, że  nigdy nie miałam  czasu się  do tego zabrać, a w miedzyczasie ilość  tych pism ciągle  się powiększała… W ten sposób  jeszcze niedawno nasz strych był  domem dla kilkuset z nich.

Teraz mogę  z dumą  powiedzieć, że  pod koniec 2015 roku przejrzałam  wszystkie te czasopisma, wyciełam to, co mi się  podobało i pozbyłam  się reszty. Myślę, że  miałam pełne  3 takie kosze, jak na zdjęciu. Cały  projekt zajął  mi kilka wieczorów, ale cieszę  się, że  go ukończyłam. Już  nigdy nie odpuszczę  do tego, by mój  zbiór czasopism urósł  do takich rozmiarów.

Jak widać  na zdjęciach  wyrwałam niektóre  artykuły i posortowałam je na kilka kategorii : do przeczytania, ciekawe cytaty i zdjęcia, inspiracje dla wnętrz, wegańskie  przepisy. Oszczędzilam tylko czasopisma z 2015 roku, tak by dokładnie  je przeczytać, a później  sprawdzić, które  artykuły i zdjęcia  chcę sobie zostawić.

Jeśli  masz tak, jak ja i lubisz swoje czasopisma, ale naprawdę  masz ich za dużo, może  zrobienie czegoś  podobnego pomoże  Ci utrzymać  wszystko w sposób  prosty i przejrzysty. Przejrzyj wszystko i zachowaj tylko to, co naprawde Ci sie podoba. Reszty nie potrzebujesz.

Co o tym myślisz?

Pozdrawiam, LINDA😊😉

Skomentuj

