porzadki i organizacja

PORZĄDKI W SZAFIE – PALETA BARW: ZIMA

Ten post został napisany kilka miesięcy temu,  ale do dziś nie udało mi się opublikować go na tym blogu. Wybaczcie to opóźnienie 😯.  Pokażę Wam tu proces dostosowywania mojej garderoby do mojego typu urody. Jak pisałam w poprzednim poście,  w końcu dotarło do mnie,  że jestem Zimą 😂😉. Stwierdziłam więc ,  że nadszedł czas na zrobienie porządków w mojej szafie pod kątem tego nowego odkrycia. Postanowiłam pozbyć się rzeczy,  które nie należą do mojej palety kolorystycznej. Okazją do tych gruntownych porządków było nadejście nowego sezonu Wiosna/Lato.

Muszę  przyznać,  że pozbycie się ubrań spoza mojej palety kolorystycznej było dużo łatwiejsze niż się spodziewałam. Wśród oddanych przeze mnie rzeczy było dużo takich,  które naprawdę lubiłam,  a mimo to rozstanie z nimi obyło się bez łez 😂😉. Przyznaję jednak,  że zostawiłam sobie kilka rzeczy,  które nie pasuja do barw Zimy. Na razie za trudno było się z nimi rozstać,  ale myślę,  że z czasem to zrobię.  I tak pracuję  nad odzwyczajaniem się od przywiązania do ubrań. Coraz łatwiej mi to przychodzi😊😆.

A oto cały proces porządkowania mojej szafy pod kątem typu urody Zima.

Przed:

Dużo wszystkiego i ogólny lekki bałagan😉😆.

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Po:

Większość rzeczy pięknie pasuje do palety barw Zimy. Widać jednak 2 sukienki,  które się z nią trochę gryzą … Za dobrze mi służyły zeszłego lata, by teraz z nich zrezygnować. Zobaczę jak będzie na następny sezon😉.

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Rzeczy na sezon Jesień/Zima schowałam do tych pudeł i dałam na szafę. Zawsze tak robię,  gdy przychodzi nowy sezon. Mam tam też kilka rzeczy o sentymentalnym znaczeniu,  które zachowuję na pamiątkę 😀

Processed with VSCO

Różne ubrania do oddania. Te na następnym  zdjęciu dałam mojej kuzynce,  która jest typową Jesienią😀. Kilka z nich przypadło jej do gustu.

Processed with VSCO

Processed with VSCO

Takie porządki dobrze mi zrobiły. W ogóle robienie porządków w szafie jest dla mnie zawsze wielka przyjemnością,  ale tym razem było jeszcze fajniej. Teraz wiem, że wszystko ( prawie 😉) w mojej szafie podkreśla moja urodę zamiast mi ją zabierać,  pasuje mi zamiast szkodzić. Wciąż brakuje mi kilku rzeczy,  które mam na mojej liście. Kiedyś uda mi się je znaleźć i wtedy moja garderoba będzie kompletna. Tyle,  że tym razem postaram się by były one w palecie barw Zimy,  bo ona naprawdę dobrze mi służy😉😆😊😀.

Dajcie znać czy lubicie takie porządki w szafie?  Czy uznajecie podział typów urody wg 4 pór roku?  Jeśli tak to jaką  porą  roku jesteście? Dajcie znać😊.

Mocno pozdrawiam , Linda 😊

4 myśli na temat “PORZĄDKI W SZAFIE – PALETA BARW: ZIMA

  1. Zimy mają łatwiej, nie muszą się martwić, że jakiś kolor je przytłoczy. No chyba, że ciepła zgniła zieleń. Ostatnio wgryzam się w temat i okazuje się, że wiele czystych wiosen o ciemnych włosach wygląda podobnie do zim. Ale ja nie mam wprawnego oka by je odróżnić. Pozdrawiam Gosia.

    Polubione przez 1 osoba

    1. To ciekawy temat, prawda? Chciałabym lepiej go poznać, ale jakoś tylko zimy mi wychodzą😂😂. Muszę zapytać: która Gosia, bo znam same fajne💕😀👍?

      Polubienie

Skomentuj

