uroda · zakupy

Weganskie kosmetyki drogeryjne. Dlaczego polecam zakupy w drogeriach DM?

W dzisiejszym poście chciałabym napisać dlaczego polecam Wam drogerie DM w Niemczech oraz pokazać jakie skarby udało mi się ostatnio tam znaleźć. Wszystkie kupione przeze mnie kosmetyki są nie testowane na zwierzętach, a większość z nich jest wegańska.  Zapraszam do lektury!👍

Jest kilka powodów dla których lubię robić zakupy w DM. Oto kilka z nich:

1. Duży asortyment.

Drogerie DM mają duży asortyment wszelakich produktów. Oczywiście nie są pod tym względem wyjątkiem, ale jest to zawsze duży plus dla mnie. Dodatkowym plusem jest to, że wszystkie marki własne DM nie testują na zwierzętach, a wiele z nich jest wegańskich.

2. Dużo wegańskich kosmetyków.

Podczas moich ostatnich zakupów w tym sklepie odkryłam kilka nowych wegańskich firm kosmetycznych, których jeszcze nie znałam. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo u nas w Holandii nie jest to samo przez się zrozumiałe. Tutaj asortyment wegańskich kosmetyków w popularnych drogeriach (np. Etos, Kruitvat) jest praktycznie żadny. Po tego typu kosmetyki trzeba wybrać się do sklepów ze zdrową żywnością, suplementami i „zdrowszymi” kosmetykami (np. Barrett & Holland, Gezondheid & Welzijn). Natomiast ceny tych produktów w takich sieciówkach zazwyczaj są wysokie. Dlatego tym bardziej niemalże skakałam z radości na widok wszystkich tych ciekawych firm i nowych dla mnie kosmetyków.

3. Dodatkowe produkty wegańskie.

Dodatkowo DM oferuje też wegańskie produkty żywnościowe, w tym wiele biologicznych. Tym razem kupiłam np. biologiczne mleko sojowe za 95 centów, gdzie u nas musiałabym zapłacić za podobne 1,5 do 2€.
Podobnie ciekawy jest tutejszy asortyment wegańskich produktów do sprzątania (choć tutaj w Holandii on też coraz ciekawiej wygląda, zwłaszcza w supermarketach AH).

4. Przystępne ceny.

Jednym z najbardziej atrakcyjnych dla mnie czynników są bardzo przystępne ceny (w porównaniu do holenderskich). Robienie zakupów spożywczych czy drogeryjnych bardzo nam się opłaca. Najbardziej widać to po tych produktach, które są też dostępne w Holandii. Zazwyczaj zaoszczędzimy od kilkadziesięciu centów do kilku euro na każdym produkcie.

Zakupy w DM.

I tym razem zrobiłam duże zakupy w DM, zwłaszcza, że prawie wszystko mi się skończyło. Zrobiłam sobie też mini zapasy.

Niestety o większości produktów nie mogę Wam jeszcze nic konkretnego napisać, bo ich nie znam. Jeśli będą godne polecenia, wrócę do nich w przyszłości. Trzy produkty są mi natomiast dobrze znane i dlatego z przyjemnością do nich wracam.

Co sobie kupiłam?

1. Pianka do mycia twarzy i zmywania makijażu z Jean&Len, kosmetyk wegański, cena 3,95€

2. Pianka do mycia twarzy i zmywania makijażu 3 w 1 z Alverde, kosmetyk wegański, cena 2, 95€

3. Oliwka do ciała z Hipp, kosmetyk wegański, cena 1,75€

Wracam do tego produktu od lat i zawsze wszystkim serdecznie go polecam – to mój ulubieniec wszechczasów!👍Cena spadła z 2,5€ na 1,75€, a u nas z 4€ na ok 3€. Wspominam o tej oliwce w tym i w tym poście.

4. Krem do twarzy i ciała z Lavera, kosmetyk wegański, cena 4,65€.

Już kiedyś miałam ten krem i bardzo mi się spodobał, więc z przyjemnością do niego wracam. Pisałam o nim na moim starym angielskojęzycznym blogu w tym poście.

5. Serum do twarzy z olejkiem arganowym z Dr. Scheller, kosmetyk wegański, cena 9,85€.

6. Krem do rąk firmy Sante, kosmetyk wegański, cena 2,95€.

7. Krem do rąk firmy Nonique, kosmetyk wegański, cena 3,95€.

8. i 9. Balsam do ust x 2 z firmy Bee Natural, kosmetyk nie testowany na zwierzętach, cena 1,95€ (na Amazon w zestawie 4 szt za 12,95€…).

10. Zestaw do konturowania twarzy z Alverde, kosmetyk wegański, cena 5,25€.

11. Pomadka z Alverde, kosmetyk wegański, cena 3,45€.

Co kupiłam dzieciom?

1. Krem przeciwsłoneczny SPV 30 z Alverde, kosmetyk wegański, cena 4,95€.

2. Płyn do kąpieli z Alverde, kosmetyk wegański, cena za litr 3,95€.

3. Oliwka do ciała z Hipp, kosmetyk wegański, cena 1,75€.

4. Pasta do zębów dla dzieci z Alverde, kosmetyk wegański, cena 1,75€.

 

ZAKUPY KOSMETYCZNE

Mam nadzieję, że ten post będzie przydatny i zachęci Was do zajrzenia do drogerii DM przy najbliższej okazji. Jest to miejsce dla Was zwłaszcza jeśli los zwierząt nie jest Wam obojętny i szukacie dobrych wegańskich kosmetyków dla całej rodziny. 

Mocno Was pozdrawiam, Linda👍😊

 

 

Skomentuj

