o mnie

„Migawka”- zapowiedź nowej serii na Nieperfekcyjna Pani Domu Blog

W tym poście opiszę w kilku słowach dlaczego mimo szczerych chęci nie udawało mi się ostatnimi czasy regularnie pojawiać się na tym blogu. Bedzie też o nowej serii, która pragnę wprowadzić, czyli o tym, czego możecie się odtąd spodziewać na NPDB.

Podziękowania dla Was

Przed wszystkim chciałabym podziękować tym z Was, którzy regularnie zaglądają na mój blog. Mimo tego, że przez ponad miesiąc niczego nowego nie napisałam, każdego dnia miałam tutaj gości. To jest dla mnie bardzo zachęcające, bo pokazuje, że niektórych z Was interesuje to, o czym piszę. Ponadto skromna grupa obserwatorów tego bloga powolutku rośnie. Za to wszystko pragnę wam podziękować💜👍😊.

Długa przerwa

Niestety nieplanowanie zrobiłam sobie długą przerwę od pisania tutaj. Złożyło się na to kilka powodów, choć żaden z nich nie był bardzo poważny. Po prostu było Zgromadzenie Okręgowe, potem urlop, potem przygotowania do kursu, który robiłam, porem kurs i egzamin, i oczywiście wszystkie inne obowiązki, jakie składają się na życie Żony, Mamy dwójki i Pani Domu.

Lepsza jakość postów

Odkryłam dlaczego jest mi teraz trudniej zabrać się do pisania niż to było kiedyś. Od kilku ostatnich miesięcy bardziej staram się pisać dla Was konkretniejsze, bardziej informacyjne posty, takie, z których możecie odnieść większe korzyści. A to wiąże się z włożeniem większego wysiłku, czasami poszukaniem dodatkowych informacji i wczytaniem się w temat (jak było np.z postem o Efteling). Przygotowanie i napisanie takiego postu zajmuje mi wtedy kilka godzin, co ze względu na inne obowiązki muszę rozdzielić na co najmniej 2 dni. W praktyce oczywiście nie zawsze się to udaje. 

To nie znaczy, że nie chciałabym częściej pisać dla Was i dzielić się ciekawymi tematami związanymi z życiem Nieperfekcyjnej Pani Domu.

Migawki – nowa seria na NPDB

Postanowiłam wprowadzić tutaj nową serię: „Migawka„. W Migawkach będziecie mogli przeczytać krótkie wpisy z życia codziennego – w stylu tych, które pojawiają się na moim FB (też Nieperfekcyjna Pani Domu Blog). Zazwyczaj będą to opisy jakiś wydarzeń, moje przemyślenia na dany temat czy opisy zabawnych sytuacji

Celem „Migawek” będzie przekazanie pozytywnego przesłania w kilku/kilkunastu zdaniach (maksymalnie w kilku krótkich paragrafach). „Migawki” będą powstawać w spontanicznym momencie, rzadko kiedy zaplanowane, będą wynikiem potrzeby chwili

Napisanie takiego postu jest dla mnie bardzo przyjemne, zajmuje ok 30 minut do godziny i wszystko robię wtedy w stanie FLOW. Taki post nie kosztuje mnie prawie żadnego wysiłku, powstaje sam i „płynie”…

„Migawki” będą prostymi, zwykłymi historiami, ale zawsze z pozytywnym przesłaniem, bo takie jest dla mnie najważniejsze. Wynika to z mojego motto: „Jeśli nie masz niczego pozytywnego do powiedzenia, to lepiej nie mów nic„👍🤣😊

Serdecznie Was zapraszam na moje regularne posty oraz na „Migawki” i „Dzienniki”, które będą się odtąd tutaj pojawiać. 
Mocno pozdrawiam, Linda
👍💜😊

3 thoughts on “„Migawka”- zapowiedź nowej serii na Nieperfekcyjna Pani Domu Blog

  1. Super pomysł Kochana 😉 Doskonale Cię rozumiem jeżeli chodzi o pisanie postów. To często nie jest łatwa sprawa, ale da się radę 😉 Czekam zatem na migawki i mnóstwo pozytywnej energii, którą dajesz w każdym poście 🙂 Pozdrawiam i całuję mocno 😉

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

