dzieci · o mnie

Migawka: Przemyślenia na placu zabaw

W tym momencie mam na moim telefonie ponad 1500 zdjęć, z których pomocą mogłabym zrobić kilkadziesiąt mniejszych i większych postów na Nieperfekcyjna Pani Domu Blog i na Facebook. I nawet niektóre z nich mogłyby się wam spodobać i być przydatne🤣😂… Tylko kiedy znaleźć czas na ich napisanie?🤔 Któż to wie? 

Póki co właśnie jestem na ulubionym placu zabaw Dzibusów.  One szaleją na całego, a ja mam chwilę na ten mini post dla Was🤣😊👍. Siedzę sobie pod dużym parasolem, pogoda jest przepiękna, a w tle gra holenderska muzyczka w stylu Disco Polo – cóż, nie można mieć wszystkiego😂.

Będę teraz pracować nad naszym nowym postem na stylinglittlepeople.com, a Dzibusy będą co rusz przybiegać do mnie i mi w tym przeszkadzać🤣. To normalne i nazywa się Macierzyństwem. I choć oficjalnie mnie to denerwuje, to przecież tak naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez takiego „dzieciowegochaosu. Kto raz tego zakosztuje, jest „sprzedany”🤣 

Ot, takie oto moje matczyne przemyślenia…

A jak to wygląda u Was?

Mam nadzieję, że ten piątek mija Wam przyjemnie i z mnóstwem pozytywnej energii👍.
Miłego weekendu Wam życzę, Linda😊💜

Skomentuj

