dzieci · pomysly i inspiracja

Zakupy w H&M dla Dzieci – co sprawdziło się tego lata

Ten post będzie o naszych ostatnich zakupach na lato w H&M dla dzieci oraz o tym, które rzeczy naprawdę się sprawdziły i przydały. 

Z drugiej ręki czy nowe?

Zanim napiszę troszkę o naszych zakupach z H&M, chciałabym wspomnieć o tym, jaki mam sposób na kupowanie ubrań i akcesorii. 

To czy wybieram ubrania z drugiej ręki czy też kupuję nowe zależy od kilku rzeczy. Ponieważ jestem wielką zwolenniczką kupowania (a zwłaszcza dostawania😂🤣) ubrań i akcesorii z drugiej ręki, zawsze jest to moja 1sza opcja. Pisałam na temat korzyści rzeczy z drugiej ręki już kilkukrotnie, np. w tym i tym poście. Zwłaszcza w wypadku dzieci, które tak szybko wyrastają z ubrań, rzeczy z drugiej ręki są dobrym rozwiązaniem

Przegląd szafy dzieci 

Kiedy zaczęło się u nas lato postanowiłam przejrzeć garderobę dzieci. Okazało się, że tak nam Dzibusy ostatnio urosły, że musiałam pozbyć się niektórych rzeczy i zrobiły się braki. I to właśnie był taki moment kiedy musiałam sprawdzić co mogę uzupełnić rzeczami z drugiej ręki, a co będę musiała/chciała kupić nowe. 

Kilka rzeczy z drugiej ręki

Na szczęście jeszcze przed latem udało mi się kupić partię ciuszków z drugiej ręki dla naszej córeczki. Dla synka natomiast dostaliśmy kilka fajnych rzeczy od znajomych

Na zdjęciach poniżej są ubrania z drugiej ręki dla naszej córeczki. 

Teraz trzeba było uzupełnić pewne braki. 

Jesteście ciekawi co udało mi się upolować dla dzieci w H&M tego lata?😊

Ubrania dla dziewczynki

Dla naszej dziewczynki udało mi się kupić kilka przecenionych ubranek. Były to 3 pary spodni tregginsów. Jak się okazało wszystkie były na nią za duże i będzie je mogła nosić najwcześniej na wiosnę. Zdecydowałam jednak, że je zachowam, bo były dobrze przecenione i napewno się przydadzą. Kupiłam jej też 2 piękne kostiumy kąpielowe, bo ten z zeszłego roku był już za ciasny. Zdecydowałam się też na 3 pary krótkich, wygodnych spodenek dla niej, bo już żadnych nie miała. Kostiumy i krótkie spodenki nie były przecenione, więc tym bardziej mam nadzieję, że posłużą je 2 sezony letnie. 

Ubrania dla chłopca

Z ubrań dla chłopca zdecydowaliśmy się na eleganckie spodnie od garnituru w 2 kolorach oraz ładne, zwykłe spodnie do wyjścia, a także na koszulę z krawatem. Te 3 pary spodni od razu zamówiłam w 2 rozmiarach i z 2 powodów: wszystko było dobrze przecenione oraz Misiek nosi takie spodnie 2 razy w tygodniu na zebrania, więc bardzo mu się przydadzą. 

Akcesoria dla dziewczynki

Zdecydowałam, że zainwestuję w nowe akcesoria dla naszej dziewczynki. Kupiłam jej 2 nowe czapki z daszkiem, 2 pary ślicznych okularów przeciwsłonecznych, małą torebeczkę oraz parę dobrze przecenionych balerinek

Akcesoria dla chłopca

Jeśli chodzi o akcesoria dla chłopca, to kupiłam Misiakowi 3 czapki z daszkiem oraz parę okularów przeciwsłonecznych. Z zeszłorocznych czapek już powyrastał, a bardzo lubi je nosić. 

Co się sprawdziło?

Na pytanie co się sprawdziło mogę już odpowiedzieć, bo w ciągu lata dzieci mogły wypróbować nowe ubrania i akcesoria. 

U naszej dziewczynki sprawdziły się krótkie spodenki, oba kostiumy kąpielowe, okulary, torebeczka i jedna czapka z daszkiem. Drugiej jakoś prawie nie nosiła. Spodnie tregginsy i buty są za duże, więc czekają na przyszły rok. 

U naszego synka sprawdziły się 2 czapki z daszkiem, z czego ta z Batmanem została jego ulubioną 🤣👍. Sprawdziły się też 3 pary spodni, krawat i okulary. Koszula oraz spodnie w większych rozmiarach czekają na przyszły rok. 

Na zdjęciach poniżej widać wszystkie nasze zakupy dla Dzibusów. 

Czy jestem zadowolona z zakupów w H&M ?

Tym razem jestem bardzo zadowolona z zakupów w H&M. Raz na jakiś czas kupuję tam ubrania dla mojej rodziny i to zazwyczaj on-line. To mi bardzo odpowiada, bo możemy zamówić więcej rozmiarów i wszystko przymierzyć na spokojnie. To, czego nie potrzebuję odsyłam za 1€, a płacę za resztę w ciągu 2 tygodni

Oczywiście nadal pozostaję wierną fanką kupowania i otrzymywania ubrań z drugiej ręki👍👍👍! Z akcesoriami i butami jest to trochę trudniejsze, ale jak jest możliwe, chętnie korzystam. A kiedy nie znajdę niczego odpowiedniego, robię zakupy np. w H&M.

Ciekawa jestem jak to wygląda u Was. Kupujecie wszystko nowe, wszystko z drugiej ręki czy też mieszacie tak jak ja? Jeśli macie jakieś ciekawe sugestie, koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach. 

Pozdrawiam Was mocno, Linda👍😊

2 thoughts on “Zakupy w H&M dla Dzieci – co sprawdziło się tego lata

    1. Zgadzam się! Nie wszystko jest dobrej jakości, ale wiele rzeczy tak. Sama mam ubrania z H&M sprzed wielu lat i nadal dobrze mi służą. Dzięki za odwiedziny i komentarz! Pozdrawiam mocno👍😁

      Polubienie

Skomentuj

